Často kladené otázky

Objednať


Pre koho je webshop určený?
Stránka je určená pre súkromný aj firemný trh. Online stránka je prístupná každému.


Ako môžem zadať „online“ objednávku?
Objednávka v 3 krokoch.

  1. Vložte položku do nákupného košíka.
  2. Vyplňte svoje údaje (skontrolujte objednávku).
  3. Skontrolujte svoju objednávku.


Môžem zadať objednávku pre firmy aj súkromné ​​osoby?
Áno, je to možné. Stránka je určená pre súkromný aj firemný trh.


Sú ceny uvedené vrátane DPH?
Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH. Doprava ZDARMA platí do Holandska, Belgicka a Nemecka.


Pozostáva moja objednávka z niekoľkých boxov?
Vaša objednávka môže pozostávať z niekoľkých boxov. Nájdete to vo vlastnostiach produktu.


Aké sú náklady na dopravu za položku?
Doprava ZDARMA platí do Holandska, Belgicka a Nemecka. Všetky informácie o nákladoch na dopravu nájdete na tejto stránke.


Môžem si nechať objednávku doručiť inam?
Pri pokladni si môžete zvoliť dodaciu adresu. Môže to byť aj iná adresa doručenia ako fakturačná adresa. Po zadaní a zaplatení objednávky už nie je možné zmeniť adresu.


Môžem si nechať doručiť objednávku na inú adresu?
Zadali ste nesprávnu adresu? Po zadaní objednávky už nie je možné zmeniť adresu. Žiadame vás, aby ste v tom čase kontaktovali prepravcu, aby ste zistili, čo je ešte možné.


Aká je minimálna suma objednávky pre online objednávku?
Objednávka je možná od € 29,- pre Holandsko, Belgicko a Nemecko. Do ostatných krajín je možné objednať už od € 29,-.


Ako môžem sledovať svoju online objednávku?
Hneď ako bude objednávka prijatá a spracovaná nami, dostanete od spoločnosti DPD odkaz Track & Trace. Hneď po prijatí objednávky spoločnosťou DPD bude táto naskenovaná a môžete sledovať svoj balík. Dávaj pozor! Sledovacie prepojenie funguje iba neskôr počas dňa/večer, ak prepojenie na sledovanie nefunguje, môžete to znova skontrolovať neskôr počas dňa.


Zadal som online objednávku, ale nedostal som faktúru/potvrdenie.
Zaslaním e-mailu na adresu info@royalchristmas.nl, v ktorom jasne uvediete svoje meno a dodaciu adresu, Vám bude zaslaná PDF faktúra. Uistite sa, že ste uviedli meno + dodaciu adresu, ako je uvedené v objednávke! Týmto spôsobom môžeme rýchlo vyhľadať vašu PDF faktúru.


Môžem ešte zmeniť objednávku, ktorú som už zadal?
Žiaľ, po zadaní a zaplatení objednávky to už nie je možné zmeniť. Potom musíte postupovať podľa nášho postupu vrátenia.


Použite zľavový kód v internetovom obchode
Pošlite nám poštou položky, ktoré si chcete objednať, na základe objednaných položiek vám poskytneme zľavový kód, ktorý môžete použiť v našom internetovom obchode.


Môžem urobiť krok späť vo webovom obchode?
Váš prehliadač môže zobraziť chybové hlásenie. Úplne zatvorte prehliadač a spustite objednávku znova. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.


Aké informácie by som mal poskytnúť, keď mám otázky týkajúce sa objednávky?
Vždy uvádzajte číslo faktúry. Číslo faktúry sa začína rokom 2024-xxxx-xx. Čím viac informácií o vás máme, tým rýchlejšie vám môžeme byť k dispozícii.


Môžem peniaze aj previesť a ak áno, do ktorej banky?
Môžete sa tiež rozhodnúť pre bankový prevod prostredníctvom faktúry, ktorú je možné zaslať Rabobank alebo ING banke v Holandsku. Pre zákazníkov v Nemecku je možný prevod do Deutsche bank v Leer. A zákazníci z Veľkej Británie môžu
previesť v librách na náš účet v cudzej mene v librách v ING Bank Netherlands. Pozrite si stranu prevod/faktúra.


Je možné zaplatiť po doručení?
Všetky objednávky musia byť zaplatené priamo online. Pre inštitúcie, školy a orgány štátnej správy je možné objednať na účet, faktúru je potrebné následne uhradiť po doručení.


Dostanem potvrdenie po online objednávke?
Áno, po zadaní objednávky Vám automaticky príde potvrdenie, že Vaša objednávka sa spracováva. E-mailom Vám príde aj potvrdenie objednávky s prehľadom Vašej objednávky v PDF. Toto je aj vaša faktúra.

 

Dodacia lehota + dodanie / odber


Aké sú náklady na dopravu?
Doprava ZDARMA platí do Holandska, Belgicka a Nemecka.
Zoznam nákladov na dopravu nájdete tu.
Aká je dodacia lehota mojej objednávky?
Zoznam dodacích lehôt nájdete tu.
Aká je dodacia lehota mojej objednávky, ak je odoslaná s paletou?
Zoznam dodacích lehôt nájdete tu.
Čo sa stane s mojou objednávkou, ak som zmeškal doručovateľa?
Sledujte svoj sledovací odkaz, aby ste videli, kedy bude balík opäť ponúkaný, alebo či si ho môžete vyzdvihnúť v depe DPD alebo v zásielkovni DPD.
Môžem si nechať doručiť objednávku na odberné miesto?
Nie, to nie je možné.
Môžem si nechať objednávku doručiť aj večer?
Nie, spoločnosť DPD túto možnosť nemá.
Môžem si vybrať dátum doručenia?
Nie, hneď ako dostaneme objednávku, bude vám odoslaná čo najskôr.
Ktorý prepravca doručí môj balík?
DPD doručuje balíky. Ak ide o väčšiu objednávku, doručí ho DHL na palete.
Je možné doručiť zásielku na inú adresu ako je fakturačná?
Pri pokladni si môžete zvoliť dodaciu adresu. Je možné sa odchýliť od fakturačnej adresy.
Po zadaní a zaplatení objednávky už nie je možné zmeniť dodaciu adresu. Čo sa stane, ak si objednám produkty s rôznymi dodacími lehotami?
Budeme Vás kontaktovať. Potom sa môžete rozhodnúť, že svoju objednávku dostanete po častiach alebo naraz.
Je možné nechať moju objednávku doručiť aj mimo Európy?
Balíky a palety môžeme posielať len v rámci Európy.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť sám alebo kuriérom?
To je možné po konzultácii. Dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste nám s touto otázkou poslali e-mail na adresu info@royalchristmas.nl.
Ako dlho trvá odoslanie zásielky?
Závisí to od času, kedy si objednáte, a od toho, kam má vaša objednávka prísť. Vo webovom obchode je pre jednotlivé krajiny uvedené, ako dlho bude približne trvať odoslanie a aké sú náklady. Pozrite si aj odkaz: Poštovné Upozorňujeme, že je rozdiel medzi odoslaním bežného umelého vianočného stromčeka alebo veľkého umelého vianočného stromčeka (450 cm / Obrie) na palete zdarma. Cez víkendy nie je doručenie. Pri paletových dodávkach je potrebné počítať s dodacou lehotou 2 pracovné dni navyše.
Ak je balík doručený a nikto nie je doma?
Počet pokusov o doručenie nájdete tu na tejto stránke.
Objednal som si stromček, ale keď prišiel, ukázal sa, že je iný.
Ak sa ukáže, že ste našou chybou dostali nesprávny umelý vianočný stromček, zabezpečíme vyzdvihnutie umelého vianočného stromčeka a zaslanie toho správneho. Potom budeme znášať všetky náklady.

Výmena a vrátenie


Dostal som poškodený a/alebo neúplný produkt. Ako sa to rieši?
Pošlite e-mail na adresu: info@royalchristmas.nl a vysvetlite v ňom problém. Jasne uveďte aj číslo vašej objednávky počnúc rokom 2024-xxxx-xx. Pokúsime sa problém čo najskôr vyriešiť. Jasne uveďte, ktorej časti sa to týka. V prípade potreby pridajte k e-mailu fotografiu (fotky), aby ste to objasnili. Ak ide o pobočku alebo pobočky, jasne uveďte, ktorých pobočiek sa týka. Všetky vetvy majú svoju farbu alebo písmeno.
Objednal som si tovar, ale keď mi prišiel, ukázalo sa, že je iný ako som si myslel.
Pošlite e-mail na adresu: info@royalchristmas.nl a vysvetlite v ňom problém.
Jasne uveďte aj číslo vašej objednávky počnúc rokom 2024-xxxx-xx. A pridajte prosím fotografiu prijatej krabice, aby sme videli číslo položky. Ak sa ukáže, že ste dostali nesprávnu položku, zabezpečíme, aby ste stále dostali správnu položku.
Ako môžem vrátiť svoju objednávku?
Ak chcete vrátiť naše položky, pozrite si náš postup vrátenia.
Aké sú náklady na vrátenie mojej objednávky?
Zákazník je zodpovedný za vrátenie objednávky, a preto si môže slobodne vybrať, s ktorým prepravcom tak urobí. Cena sa líši podľa prepravcu Moja objednávka pozostáva z niekoľkých boxov. Ako to môžem vrátiť?
Musíte postupovať podľa postupu vrátenia a potom vrátiť všetky krabice.
Je možné vymeniť môj tovar?
Položku môžete vymeniť vrátením položky (pozri postup vrátenia) a následne objednať a zaplatiť za inú položku. Náklady na vrátenie sú na váš vlastný účet.
Je pravda, že je tam lehota na vrátenie 14 dní?
Máte právo zrušiť a vrátiť objednávku do 14 pracovných dní.
Musí si zákazník zaplatiť náklady na vrátenie sám?
Zákazník je zodpovedný za vrátenie tovaru, a preto je zodpovedný aj za náklady.
Je pravda, že existuje skúšobná doba 14 dní?
Áno, je to správne. Internetovú objednávku môžete zákonne vrátiť do 14 dní od prijatia.
Aké je moje právo na odstúpenie od zmluvy?
Zákazník môže odstúpiť od zmluvy ohľadom kúpy produktu v lehote na rozmyslenie v trvaní minimálne 14 dní bez udania dôvodu Môžem tiež vrátiť svoju obchodnú objednávku?
Vrátenie obchodného nákupu nie je možné. Pre spoločnosti neexistuje nič také ako právo na odstúpenie od zmluvy. Toto upravuje európske právo. Omylom som odmietol kolónku A (alebo B) mojej objednávky. Čo teraz?
Ak ste náhodou odmietli škatuľku, pošlite nám e-mail priamo na adresu info@royalchristmas.nl a v e-maile uveďte, ktorú škatuľu alebo škatule ste dostali, písmená sú uvedené veľkými na boku škatule.
Ako dlho trvá, kým dostanem celú sumu späť na účet?
Peniaze vám vrátime čo najskôr. Najneskôr do 14 dní po tom, čo nám bol tovar vrátený a vaše vrátenie bolo spracované.

Záruka


  • Aká je záruka na môj tovar?
    Osvetlenie nemôžeme zaručiť. Veď to tiež funguje 3 mesiace. Ak osvetlenie pri príchode umelého vianočného stromčeka nebude správne fungovať, dostanete samozrejme nový. Ak je to ten druhý prípad, okamžite nás kontaktujte. Vždy sa to snažíme pre našich zákazníkov vyriešiť čo najlepšie.

 

  • Moja objednávka je chybná. Čo môžem urobiť?
    Pošlite e-mail na adresu: info@royalchristmas.nl s uvedením čísla vašej objednávky počnúc rokom 2024-xxxx-xx. Potom pre vás budeme hľadať riešenie.
    Podmienkou je, že tovar bol zakúpený priamo z Royal Christmas.
  • Objednal som si stromček ale po 3 mesiacoch už osvetlenie nefunguje. Mám na to záruku?
    Osvetlenie nemôžeme zaručiť. Veď to tiež funguje 3 mesiace. Ak osvetlenie pri príchode umelého vianočného stromčeka nebude správne fungovať, dostanete samozrejme nový. Ak je to ten druhý prípad, okamžite nás kontaktujte. Vždy sa to snažíme pre našich zákazníkov vyriešiť čo najlepšie.
  • Existuje záruka na Fairybell - Flagpole Trees?
    Áno, máte 3-ročnú záruku a popredajný servis. Ak máte problém so svojím Fairybell - osvetlením stožiaru, môžete kontaktovať samotný Fairybell. Ak chcete vyriešiť problém s osvetlením stožiaru Fairybell, pozrite si túto servisnú stránku: https://hemsson.typeform.com/to/PfffA6

Pre biznis


Vlastná značka Royal Christmas for Europe
Je možné predávať kráľovské vianočné predmety ako predajca. Kontaktujte Dennisa: dennis@royalchristmas.nl
Ako môžem požiadať o cenovú ponuku?
Tu si môžete vyžiadať cenovú ponuku.
Alebo pošlite e-mail priamo na: info@royalchristmas.nl
Môžem si ako firemný zákazník objednať na faktúru?
Ak chcete dostať faktúru, môžete poslať e-mail na adresu info@royalchristmas.nl s vašou objednávkou a údajmi o zákazníkovi. Dostanete faktúru, ktorú môžete uhradiť bankovým prevodom. Hneď po prijatí a spracovaní platby z našej strany bude objednávka odoslaná.
Mám IČ DPH. Budem oslobodený od DPH?
Pre krajiny mimo Holandska je možné zadať platné IČ DPH, aby ste nemuseli platiť DPH. Náš internetový obchod je prepojený s webovou stránkou VIES (Európska komisia) na kontrolu platnosti zadaného IČ DPH.
Kde môžem zadať svoje IČ DPH?
Pri vypĺňaní údajov o zákazníkovi pre vašu objednávku je možné zadať DIČ do poľa „DIČ“. Po jeho vyplnení bude jeho platnosť skontrolovaná na VIES (Európska komisia).

zaplatiť

 


Aké sú spôsoby platby, z ktorých si môžem vybrať?

  • Kreditné karty (Mastercard, Visa / V-Pay / Carte Bleue a American Express)
  • Prevod na základe faktúry
  • zaplatiť iDEAL
  • paypal (UPOZORNENIE! V našom internetovom obchode je možné platiť cez PayPal až do maximálnej výšky objednávky 950 € vr. DPH.)
  • Giropay
  • Apple Pay
  • Bancontact / Mr. Hotovosť
  • Sofortuberweisung
  • Dôveryhodne
  • Elektronická fakturácia
  • PIN (vianočný obchod vo Winschotene)


Môžem platiť aj v inej mene ako je euro?
V súčasnosti je možné platiť len v eurách.
Bezpečná platba - SSL šifrovanie
Celý náš internetový obchod je zabezpečený šifrovaním SSL. Všetky dáta, vrátane vašich zákazníckych dát/údajov o objednávke, sa odosielajú zašifrované. Nemusíte sa obávať o súkromie/bezpečnosť Vášho zákazníka + údaje o objednávke. Pozrite si tiež zámok v hornej časti panela s adresou vášho prehliadača.
Je možné zaplatiť dodatočne?
Nie, objednávka musí byť zaplatená v plnej výške pred odoslaním.Sú uvedené ceny vrátane DPH?
Ceny na našej stránke sú vrátane DPH.
Ako dlho trvá, kým dostanete moju platbu?
Platba online objednávok je okamžite na náš účet a je ihneď pripravená na odoslanie (za predpokladu, že položky sú skladom) Stratil som faktúru. Môžem získať túto kópiu?
Samozrejme, pošlite e-mail na adresu: info@royalchristmas.nl s jasným uvedením všetkých zákazníckych údajov, s ktorými ste zadali objednávku.
Môžem platiť aj na splátky?
Za tovar nie je možné platiť na splátky.
Ešte musím doplatiť zvyšnú sumu. Ako to môžem urobiť?
Kontaktujte nás na adrese info@royalchristmas.nl môžeme za vás požiadať o platbu a potom môžete zaplatiť.
Aké možnosti platby sú ponúkané na stránke?
Ponúkajú sa tieto možnosti platby: Kreditná karta (Mastercard, Visa a American Express) Prevod na faktúru, platba iDEAL, PayPal, Giropay, Apple Pay, Mr. Hotovosť pre Belgicko, Sofortuberweisung pre Nemecko, Trustly pre škandinávske krajiny/členské banky. Pozri prevody.

Hodnotenia zákazníkov

 


Zákaznícke recenzie Trustpilot
recenzie zákazníkov Google
recenzie zákazníkov Facebooku

 

 

Produkty

 


Kde si môžem kúpiť produkt Royal Christmas?
Online v internetovom obchode a ak je otvorený, v našom vianočnom obchode vo Winschotene.
Aké sú rôzne stavebné pokyny?

  • Zásuvná konštrukcia
  • Konštrukcia závesu
  • Konštrukcia pántu - Smart LED


Z akého materiálu sú predmety vyrobené?

  • Výrobky sú vyrobené z rôznych materiálov. Napríklad 1 môže byť vyrobený zo zmesi PE/PVC materiálu a druhý môže byť vyrobený len z PE materiálu alebo PVC materiálu. V článku je uvedené, z akého materiálu je vyrobený. Ďalšie
  • informácie o materiáloch nájdete v odkaze na vysvetlenie materiálov;
  • Montážne návody PDF + videá
  • Smart Adapter – všetky informácie
  • Technické informácie LED osvetlenie
  • Dĺžka umelého vianočného stromčeka


Prečo si kúpiť umelý vianočný stromček? 5 dôvodov!

  • Na nerozoznanie od skutočného.
  • Umelý vianočný stromček vydrží celý život. To je udržateľná myšlienka.
  • Pre umelý vianočný stromček nemusíte vychádzať z domu. Objednávanie online je v našom internetovom obchode rýchle a jednoduché.
  • Umelý vianočný stromček s pántovou konštrukciou / skladacím systémom sa dá postaviť behom chvíľky. Rozhodujete sa pre umelý vianočný stromček s LED svetielkami už v ňom? Potom ste pripravení ešte rýchlejšie a môžete začať
  • zdobiť.
  • Plešatiny? Strata ihly? Žihľavé ihly? Nie s umelým vianočným stromčekom!


Sú všetky položky uvedené online na sklade?

  • Všetky položky online sú skladom. Ak nie je uvedené inak, napr. „K dispozícii od 1 septembra 2024“. Vráťte sa v tom čase a zistite, či si položku môžete objednať.


Môžem veci použiť aj mimo domu?

  • Umelý vianočný stromček je možné použiť vonku bez osvetlenia.
  • Umelé vianočné stromčeky sú určené hlavne na vnútorné použitie. V exteriéri sa však dajú použiť, no životnosť sa tým skráti. To platí aj pre naše vence a girlandy.


Je možné objednať prázdny úložný box?

  • Áno, dostanete luxusný úložný box s rozmermi 120 x 40 x 40 cm.
  • Svoju žiadosť môžete poslať e-mailom na adresu; info@royalchristmas.nl


Pozostáva tovar, ktorý som si objednal, z niekoľkých krabíc?

  • Je možné, že vaša položka pozostáva z niekoľkých krabíc, v závislosti od veľkosti. Môžete to nájsť vo vlastnostiach produktu, ktorý ste si vybrali.


Sú všetky stromčeky dodávané v kráľovskom vianočnom úložnom boxe?

  • Áno, všetky umelé vianočné stromčeky sú dodávané v 1 alebo viacerých úložných boxoch Royal Christmas od značky Royal Christmas.


Zahŕňajú všetky stožiare stožiar?

  • Stožiare s výškou 3 a 4 metre zahŕňajú stožiar zo sklenených vlákien a kovový hrot. Ramená stožiarov 6, 8 a 10 metrov sú dodávané bez sťažňa. Môžete si ich u nás objednať samostatne. Pozrite si produktovú kategóriu stožiare/Rozprávkové zvony.


Spĺňajú vaše predmety požiadavky na požiarnu bezpečnosť?

  • Naše vianočné predmety spĺňajú európske a holandské požiadavky na požiarnu bezpečnosť. NEN EN 71-2, NEN EN 60-65, NEN EN 60-66.


Je možné získať osvedčenie o požiarnej bezpečnosti v PDF?

  • Po zadaní objednávky môžete poslať e-mail na adresu info@royalchristmas.nl so žiadosťou o zaslanie certifikátu požiarnej bezpečnosti v PDF. Jasne uveďte číslo svojej faktúry a údaje o zákazníkovi, aby sme videli, ktoré položky ste si objednali a mohli vám poslať správny certifikát.


Môžem nahradiť rozbité svetlo na umelom vianočnom stromčeku?

  • (Smart) LED osvetlenie/ (Smart) LED žiarovky nie je možné vymeniť. Svetlá sú v ňom upevnené a nie sú zameniteľné.


Ak zhasne jedno svetlo, zhasnú všetky svetlá?

  • Nie, zvyšok svetiel zostane zapnutý. Až keď lampu vyberiete z držiaka, spojenie sa preruší a celá šnúra zhasne.


Môžem jednoducho vymeniť rozbité svetlo na strome za LED osvetlenie?

  • Nie, (Smart) LED osvetlenie/ (Smart) LED svetlá sa nedajú vymeniť

 

Produkty druhej šance


V našom internetovom obchode sú niekedy ponúkané modely showroomov.


O kráľovských Vianociach

 


Kto sú kráľovské Vianoce?
Royal Christmas je obchodná značka pre vianočné predmety skupiny Veldpape (ako sú umelé vianočné stromčeky, girlandy a vence). Royal Christmas vyrába vianočné predmety sama v Číne pod značkou Royal Christmas. Vianočné predmety sa predávajú po celom svete v približne 88 krajinách. Vianočné predmety Royal Christmas si môžete zakúpiť v záhradných centrách, v obchodoch pre domácich majstrov a vo vianočných obchodoch a od roku 2001 ich môžete zakúpiť aj priamo online u nás v internetovom obchode: www.kunstkerstboom.nl

Náš internetový obchod a kráľovský vianočný trh pre firmy

Navštívte vianočný obchod
Aké sú otváracie hodiny vianočného obchodu?
Aká je adresa vianočného obchodu?
Môžem si tiež pozrieť všetky položky vo vianočnom obchode?
Môžete si tiež kúpiť umelý vianočný stromček z vianočného obchodu a vziať ho so sebou?
Showroom Winschoten - návšteva po dohode
Kráľovské Vianoce - katalóg na vyžiadanie
Katalógové ponuky
Začiatkom roka vychádza katalóg. Tento katalóg obsahuje celú kolekciu Royal Christmas. Tento katalóg nie je určený pre súkromných zákazníkov. Je potrebné zakúpiť minimálne 3 500 € bez DPH, v opačnom prípade zákazník nebude mať nárok.
Vstupenky na veľtrh
Ak máte záujem o vstupenku na veľtrh Christmas World vo Frankfurte nad Mohanom, pošlite e-mail na info@royalchristmas.nl
Čo je na kolekcii Royal Christmas také výnimočné?
Royal Christmas je odborníkom v oblasti umelých vianočných stromčekov a iných vianočných predmetov v Európe aj mimo nej. Modely +400 umelých vianočných stromčekov vyrábame sami a vyvíjajú sa v Číne pod značkou Royal Christmas.
Tlačové správy/PR
Kráľovské Vianoce v médiách
Najlepšie testovaný umelý vianočný stromček - Algemeen Dagblad
Sú k dispozícii ďalšie informácie?
V prípade otázok a/alebo informácií nám môžete kedykoľvek poslať e-mail na adresu info@royalchristmas.nl Odpoveď na vašu otázku dostanete v ten istý deň. Alebo nás kontaktujte telefonicky a personál vám rád pomôže.

 

Rady vianočné gule


Tipy na vianočné gule a osvetlenie:
Micro lamps 100 lamps - Veľmi malé lampy, odtiaľ názov micro, sú tradičné osvetlenie, ktoré je na trhu už roky a je určené výhradne na vnútorné použitie.
Zhlukové osvetlenie - viac typov ako 1152 svetiel. Kábel s množstvom mikro svetiel, ktorý poskytuje pekné rozloženie svetla s mnohými svetlami pohromade. Je na vnútorné aj vonkajšie použitie.
Konektor led 100 svietidiel - prepojiteľné LED osvetlenie je energeticky úsporné, má teplý vzhľad a možno ho pripojiť k 5 x 100 svietidlám. Je na vnútorné aj vonkajšie použitie.
LED osvetlenie - Osvetlenie, ktoré využíva ekonomické LED svetlá namiesto napríklad žiaroviek. Je na vnútorné aj vonkajšie použitie.
Curtain 1776 je LED osvetlenie, ktoré je špeciálne vyrobené pre obrie stromy a veľké stromy od 300 cm, 360 cm a 450 cm. Osvetlenie má rozmer 2 x 6 metrov a dá sa jednoducho namontovať na stromček. Je na vnútorné aj vonkajšie použitie.
Závesové LED 100 pripojiteľné LED osvetlenie je energeticky úsporné, má teplý vzhľad a možno ho pripojiť k 5 x 100 svietidlám. Je na vnútorné aj vonkajšie použitie.

Výška stromu Rady vianočné gule Poradenské osvetlenie
120 cm   48 stuks =   4 doosjes                100 lampjes
150 cm   60 stuks =   5 doosjes                100 lampjes
180 cm   72 stuks =   6 doosjes   200  -   300 lampjes
210 cm   96 stuks =   8 doosjes   300  -   400 lampjes
240 cm 144 stuks = 12 doosjes   400  -   500 lampjes
270 cm 216 stuks = 18 doosjes   500  -   700 lampjes
300 cm 288 stuks = 24 doosjes   800  - 1200 lampjes
360 cm 360 stuks = 30 doosjes 1000  - 1500 lampjes
450 cm 432 stuks = 36 doosjes 1200  - 1700 lampjes

Články o spotrebe energie - LED je energeticky úsporná a 1 x umelý vianočný stromček stojí 1 až 2 eurá za sezónu:

        Článok Spotreba energie
             Giant tree     175 Watt
             warm LED bomen       20 Watt
             Prelit bomen       90 Watt
             Guirlandes warm LED
      20 Watt
            LED light       0.02w ( 70L=1.4W, 100L=2W, 200L=4W)

Energielabel warm LED

Rady Vianočné gule Obrovský stromček:

Obrovský strom PVC Poradenské lopty: Giant Tree PE / PVC Poradenské lopty:
  440 cm 510 400 cm 510
  440 cm + LED   1176 510 400 cm + LED 1176 510
  510 cm 510 500 cm 510
  510 cm + LED   1176 510 500 cm + LED 1176 510
  580 cm 800 600 cm 800
  580 cm + LED   3552 800 600 cm + LED 3552 800
  650 cm 800 700 cm 850
  650 cm + LED   5328 800 700 cm + LED 5328 850
  720 cm 850 800 cm 1000
  720 cm + LED   7104 850 800 cm + LED 7104 1000
  790 cm 1000    
  790 cm + LED   7104 1000    
  860 cm 1200    
  860 cm + LED   7104 1200    
  930 cm 1300    
  930 cm + LED   7104 1300    
1000 cm 1500    
1000 cm + LED   8880 1500    
1070 cm 1600    
1070 cm + LED   8880 1600    
1140 cm 1700    
1140 cm + LED   8880 1700    
1210 cm 1800    
1210 cm + LED 10656 1800    

Od roku 1936 sa predalo už 50 miliónov umelých vianočných stromčekov!